11 Ekim 2008 Cumartesi

SINIFIMIZA POLİS AMCA GELDİ!!!!


5. Dersten çıkarken öğrencilerime bir sürprizim olduğunu söyledim öğrencilerime. Bir sürü tahmin tabi ki .



Necati ve babası.


Türkçe dersinden Trafik konulu bir metin işledik. Daha etkili olması için Necati'nin polis olan babasını sınıfa davet edip konuyu bize anlatması için annesine telefon ettim. Kırmayıp Necati'nin babası ve bir polis memuru olan arkadaşı bugün sınıfımıza geldiler.


Polis Amcaları öğrencilerime trafik ışıklarını,


trafik kurallarını, servise binip inme gibi konuları anlattı.




Gelirken bize trafik işaret levhası afişi de getirmişlerdi. Polis Amca trafik levhalarından da bahsetti.




Öğrencilerim büyük bir dikkat ve merakla dinlediler anlatılanları.



Sormak istedikleri soruları sordular.



İşin en eğlenceli kısmı Necati'nin babasının öğrencilerime küçük hediyeler getirmesiydi. Hepsinin de çok hoşuna gitti bu bonibon olayı!



Ders sonunda bir hatıra fotoğrafı çektim. Trafik Haftası'nda tekrar buluşmak üzere teşekkür ederek misafirlerimizi yolcu ettik sınıfımızdan.


Ayrıca Necati'ye de teşekkür ediyorum. Bu olayın gerçekleşmesinde çok emek harcadı. Sorumluluğunu unutmadı ve iletişimi sağladı. Aferin sana Necati sana güvenebileceğimi biliyordum. Aldığın görevi çok güzel yerine getirdin!!!


Hiç yorum yok: