11 Haziran 2009 Perşembe

KARNE SÜSLEMELERİ


Karne süslemelerinden birkaç örnek...











Geleneksel süslemeler...



















Sticker sevenler...



















Farklı süslemeler...
























Dönem içinde kelebeklerim ödül olarak kendilerine verilmek üzere stickerlar getirmişlerdi. Ben de bunları değerlendirdim. Güzel ve anlamlı olduğunu düşünüyorum.
Derslerinin hepsi 5 olanların notlarının yanına nazar boncuklu stickerlar da yapıştırdım. Bunları gösteremiyorum çünkü kelebeklerime sürpriz olamayacak gösterirsem. Karnelerin ancak bu kadarını gösterebilirim :(
Föyün içine karnelerle beraber hazırladığım broşürleri de koyacağım.



Birinci dönemde karnelerin 4 kenarına kurdele yapıştırmıştım.
Daha önceki seneler de karnelerin köşelerine fiyonk kurdeleler yapıştırmıştım. Bunlar da şık olmuştu. Ama o zamanlar fotoğraflarını çekmek aklıma gelmedi. :(