2 Haziran 2009 Salı

OKUMA ALIŞKANLIĞI ETKİNLİKLERİ (1)

Kelebeklerimle Okuma Alışkanlığı metninin etkinliklerini yaptık. Bunlardan biri, Müzik dersinden kelebeklerimin okuma sevgisi ile ilgili bir şiir yazmalarını istiyordu. Kelebeklerim de yazdılar. Bayılıyorum onların şiirlerine. Okulda yazdırdıktan sonra evde okumak için sabırsızlanıyorum :)


KİTAP

Oku kitabı,
Bilgin artsın.
Oku kitabı,
Hayatı öğren.

Oku bilgi,
Sandığını aç.
Çok kitap!
Çok bilgi! ZAFER



KİTAP OKUMA

Kendimden bir parça kitap.
İstediğim zaman yanımda.
Tannıttı bana bilgiyi.
Anlattı bana Atatürk'ün hayatını.
Parlattı yolumu.

Okuma sayesinde kazandım bilgiyi.
Kendim okumayı çok severim.
Unutmam okumayı.
Masal okumak ne güzel!
Anla okumanın güzelliğini! ZEYNEP






KİTAP OKUYALIM

Kitap okuyalım
Bilgi sahibi olalım.
Kitap okuyalım.

Hayat gücümüzü güçlendirelim.
Kitap okuyalım.
Büyük adam olalım. ATACAN



KİTAP

Küçüktüm, annem kitap okurdu bana.

İnsan zannederdim kitapları.

Tanımazdım Kırmızı Başlıklı Kızı.

Anlamazdım annemin okuduklarını.

Paylaşmayı bilmezdim, öğredim hepsini kitaplardan. TUĞBA KOCATÜRK




KİTAPLARIM

Kitaplarım var benim,

İçleri bilgi dolu.

Tam bana göre.

Alsam hep kitaplar.

Parlasam her zaman.

Laleler toplasam kitaplardan.

Alırken neşelensem.

Resimlerini çizsem kitaplarımın.

Işık tutsalar bana.

Melekler koysam yanlarına. TUĞBA ÖZEN



KİTAP SEVGİSİ

Kitap güzel bir sevgidir.

Kitap bizim arkadaşımız.

İçinde güzel güzel masallar.

İçinde var oyun, eğlence.

Güzel güzel oyun,

Güzel güzel tekerlemeler,

Yaşasın kitap sevgisi.

İçinde var oyun, eğlence. BİLGE



KİTAP

Benim kitabımsın sen.

En eğlenceli kitabım.

Neden okumayayım seni?

Benim ilham perim.

Kainatta bilgilisin.

Benim ilham perimsin.

Bilgilerinden bal alırım.

Tıpkı bir arı gibi. RABİA GENÇ



KİTAP

Kitap okuyalım.

İzmir'den gelen öğretmenimizi

Tanıyalım, onun gibi kitap okuyalım.

Atatürk'ü örnek alıp

Paylaşalım kitaplarımızı. SEHER



KİTAP

Kitap okuyalım, bilgi kazanalım.

Okursak güzel konuşuruz.

Okursak, bilgili oluruz.

Okursak, en iyiyi öğreniriz. SELAHADDİN







KİTAPLAR

Kitaplar olmasa hayat olmaz.

İnsanlar olmaz.

Tatlı Kırmızı Başlıklı Kız, hepsi çok güzel.

Alalım birisini, ulaşalım bilgiye.

Paylaşma var içinde kitabın,

Lale var içinde,

Alalım kitapları sevgiyle.

Rengarenk hayallere uçalım. ELİF



KİTAP

Kitap okuyalım ki,

Yazımız güzelleşsin.

Konuşmamız güzelleşsin.

Kitap okuyalım! BUĞRA





KİTAP SEVGİSİ

Oku kitap,

Ol bilgili.

Fikirler üret!

Hayal gücünü kullan!

Kitap oku,

Ol bilgili.

Hep kitap oku.

Bilgili ol!

KİTAP

Kitaplara,

İnsanlar bayılır.

Türk bilim adamlarının hayatlarını

Arada sırada okuman,

Pek güzeldir kitaplardan. MURAT

KİTAPLAR

Sevelim kitapları,

Arttırır bilgilerimizi.

Çok sevelim kitapları,

Canım kitaplarım.




KİTAP

Kitap okuyun çocuklar!

Kitap okuyanın,

Gelişir hayal dünyası.

Konuşur hatasız. DOĞUKAN