30 Aralık 2008 Salı

HAYAT BİLGİSİ-TÜRKÇE PERFORMANS ÖDEVİ ÖZ DEĞERLENDİRME FORMU!

PERFORMANS ÖDEVİ ÖZ DEĞERLENDİRME FORMU

Ders: Hayat Bilgisi-Türkçe
Konu: Çocukluğum ve Ailem
Ödev Adı: Benim Albümüm
Süre: 3 hafta
Açıklama: Bu form; Hayat Bilgisi ve Türkçe dersleri için hazırladığınız "Benim Albümüm" adlı performans ödevinizi değerlendirmeniz amacıyla hazırlanmıştır. Çalışmalarınızı kontrol edip, en doğru seçeneği istediğiniz sembolü kullanarak işaret koyunuz.

HAYAT BİLGİSİ ÖZ DEĞERLENDİRME FORMU

Ölçütler (Düzey) Geliştirebilirim Orta İyiKendimi resim/fotoğraf ve birkaç cümleyle tanıttım.
Ailemi resim/fotoğraf ve birkaç cümleyle tanıttım.
Evimizin resmini çizdim/fotoğrafını yapıştırdım.
Evimizin adresini ve telefonunu yazdım.
Özenli, tertipli, göze hoş görünen bir
çalışma yaptım.

TÜRKÇE ÖZ DEĞERLENDİRME FORMU

Ölçütler (Düzey) Geliştirebilirim Orta İyi
Kapağı konuya uygun başlıklar bulup yazdım.
Her bölüm için uygun başlıklar bulup yazdım.
Yazdığım yazıları okunaklı ve doğru yazdım.
Tümcelerimi anlamlı ve kurala uygun yazdım.
Noktalama işaretlerini uygun yerlerde kullandım.

Performans Ödevi Öz Değerlendirme Formunun aslı aşağıda verilmiştir. Yukarıda yazdığım ölçütleri tablo halinde yazmalısınız.

Hiç yorum yok: