4 Aralık 2008 Perşembe

Matematik Dersi Performans Ödevi

Matematik performans ödevini daha önce vermiştim. Hatta değerlendirdim. Ama ben sitemi ziyaret eden öğretmen arkadaşlarıma rehber olması açısından tekrar yayınlıyorum. Yararlı olur umuduyla!!!

ZİYA GÖKALP İLKÖĞRETİM OKULU
2008-2009 ÖĞRETİM YILI 1. DÖNEM
3. SINIF MATEMATİK DERSİ PERFORMANS ÖDEVİ


Ödev Konusu : Tek ve Çift Doğal Sayılar
Ödevin Adı : Tekler ve Çiftler Şöyle Gelsin!
Ödevin Süresi : 10 gün

Görev : Tek ve çift sayıları tanıtıcı bir afiş hazırlamanız isteniyor.

Araç ve Gereçler: İstediğiniz renkte 1 tabaka karton, el işi kâğıtları, resimler, ağaç yaprakları, çoraplar (temiz), kitap ve dergilerden kesebileceğiniz pantolon resimleri, eldiven resimleri, internetten indirebileceğiniz tek ve çift oluşturulabilecek nesnelerin resimleri, makas, yapıştırıcı.

Ödevi Nasıl Hazırlayacaksınız?

Çalışmalarınız için gerekli olan kartonu alınız. Tek ve çift oluşturabilecek resimleri kitap, dergi ve gazetelerden bulabileceğiniz gibi internetten de edinebilirsiniz. Bunları bulamayanlar resimleri kendileri de çizebilirler. Kestiğiniz bu resimleri kartona yapıştırıcı yardımıyla yapıştırınız. Bant kullanmayınız. Altlarına tek ve çift olarak sayılarını yazınız. Tek ve çift sayıların tanımını yapınız.

Çalışmalarınızın temiz olmasına dikkat ediniz. Kartonu yırtmayınız, kırıştırmayınız, kiletmeyiniz.

DEĞERLENDİRME:

1. Afişe “TEK ve ÇİFT SAYILAR” olarak başlık yazmış olmanız,
2. Tek sayının tanımını yapmış olmanız. Tek sayıları yazmış olmanız. (5 tek sayı)
3. Çift sayının tanımını yapmış olmanız. Çift sayıları yazmış olmanız. (5 çift sayı)
4. Tek sayıları anlatan resimler yapıştırmış olmanız.
5. Çift sayıları anlatan resimler yapıştırmış olmanız.
6. Yazınızın güzel yazılmış olması.
7. Ödevinizin temiz olarak yapılmış olması.
8. Ödevinizin zamanında teslim edilmiş olması açısından değerlendirme yapılacaktır.

Performans ödevinizi hazırladığınız kadarıyla 24 Kasım 2008 Pazartesi günü ara değerlendirme içn okula getirin. Ödevi yaparken zorlandığınız durumları birlikte tartışıp çözelim.

Performans ödevinizi ara değerlendirmeden sonra 28 Kasım Cuma günü teslim ediniz.

Yazılarınızı yazarken noktalama işaretlerine dikkat etmeyi unutmayın!

KOLAY GELSİN!



Nalan SERT
3-B Sınıf Öğretmeni

2. Dönem Matematik Performans Ödevi için Kategorilere bakınız.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

eline sağlık hocam tam anlatmak isteyipte nasıl anlatırım diye düşünüyordum yardımıma koştun.görsellerde harika bakalım benim kelebekler ne yapıcak :)

Nalan SERT dedi ki...

ben teşekkür ediyorum. Güle güle kullanın... Çocukların yaptığı herşey güzeldir...Sizin kelebekler de güzel şeyler yapacaklar emin olun...