7 Mayıs 2009 Perşembe

ANNELER GÜNÜ HAZIRLIKLARI(3)

Anneler Günü için kelebeklerimden annelerine şiir yazıp ezberlemelerini istemiştim.
Anneler Günü etkinliğimizden kelebeklerim annelerine hazırladıkları hediyeleri verirken okuyacaklar. İşte kelebeklerimin annelerine yazdıkları şiirleri:

GÜZEL ANNEM

Canım annem,
Seni canımdan çok seviyorum.
Anneler gününde,
Süslerim senin için her yeri.

Anneler gününü,
Hergün kutlamak isterim.
Anneler günün,
Kutlu olsun. FATIMA ZEHRA

BENİM ÇİÇEK ANNEM

Parlayan gözlerin
Gülen yüzlerin,
Hep böyle ol anneciğim.
Anneler günün kutlu olsun,
Çiçek annem. BERRA

CANIM ANNEM

Benim güzel annem.
Canım annem,
Dünya güzeli annem.
Çiçek annem.

Evimizin güzeli,
Canımızın meleğisin.
Seni çok seviyorum,
Canım annem. RABİA GENÇ

SENDİN

Sendin beni büyütüp besleyen.
Hasta olduğumda başımdan ayrılmayan.
Beni sevip kollayandın sen.
Annem, melek annem. ZEYNEP

ANNEM

Sana güller alsam yetmez,
Sen bana bakıp büyüttün.
Sana hakkını veremem anne,
Seni seviyorum annem. MURAT

GÜZEL ANNEM

Güzel anneciğim,
Seni dünyalar kadar
Seviyorum.
Anneler gününü kutluyorum.

Güzel anneciğim,
Anneler gününü
Senin için bekliyorum.
Anneler gününü kutluyorum. TUĞBA ÖZEN

ANNEM GÜZEL ANNEM

Güzel anneme
Sarılmak,
Öpmek isterim
Anneler gününde.

Canım anneme
Güller çiçekler
Toplamak isterim
Anneler gününde. RABİA CEBECİ

ANNEM

Ödenmez hakkın anne.
Bütün güzellikler senin hakkın anne.
Sen çiçekten daha güzel,
Güllerden daha narinsin anne. YUSUF AHMET

ANNEM

Benim canım annem.
Sen benim için bir meleksin.
Benim canım annem.

Sen bir çiçeksin,
Dünya güzelisin.
Seni çok seviyorum.
Benim canım annem. ATACAN