4 Ocak 2009 Pazar

KELEBEKLERİME SORDUM: 2009'DAN BEKLEDİKLERİNİZ NELERDİR? NELER YAPMAK İSTİYORSUNUZ?



Öğrencilerime sordum: 2009'dan neler bekliyorsunuz? Neler yapmak istiyorsunuz?
İşte cevapları:

Yeni yılda Lunapark'a gitmek istiyorum. Bilgisayar oynamak, ailemle zaman geçirmek istiyorum. DOĞUKAN

2009'da ders çalışmak, oyun oynamak, köpeğimle oynamak, köpeğimi gezdirmek, bilgisayar oynamak istiyorum. METEHAN

İstediğim kişilerin benim yanımda olmasını isterdim. Annemin, ablamın kardeşimin yanımda olmasını isterim. İyi ki onlar yanımda. Onlar olmasaydı ben ne yapardım?NİMET

Yılbaşında havai fişekler atılsın, Noel Baba gelsin isterim. Lambalar kapatılsın, 10'dan geriye doğru sayılsın, herkes birbirine hediye versin isterim. 2009'da inşallah artık hırsızlık olmasın, insanlar öldürülmesin isterim. ELİF ALEYNA

Ben, annem, babam, kardeşim kardan adam yapacağız. Kestane patlatacağız. VOLKAN

Yılbaşında oyun oynayacağım. 2009'da Noel Baba'yı bekliyorum. O'nu görmeyi çok istiyorum. O'nu çok merak ediyorum. Ders çalışmak istiyorum. Merzifon'a gitmek istiyorum. ATACAN

2009'da halamların gelmesini istiyorum. Kardan adam yapacağım. Ders çalışıp, oyun oynayacağım. FATIMA ZEHRA

2009'un mutlu bir yıl, iyi bir karne, huzurlu bir yıl, şakalı bir yıl, eğlenceli bir yıl, barışçıl bir yıl, uzun bir yaz ve umutlu bir yıl olmasını diliyorum. ZAFER

23 Ocak 2009'da Bursa'ya ve oradan da İstanbul'a dayımın yanına gideceğiz. 2009'a girerken dışarıda ailemle gezeceğiz. 24.00'dan 01.30'a kadar uyumayacağım. Yeni yılda yeni bir yıl olacak, bilgisayar oynayacağım. 2009'da çok eğleneceğim. SELAHADDİN

Ben yeni yılda kartopu oynayacağım. Evden hiç çıkmayacağım. Ailece sobanın başına toplanıp ısınacağız. Kestane patlatacağız. Yılbaşı ağacı alırsak süsleyip, karın üzerine koyacağım. Bir dilek tutup hikayemi okuyacağım. Sonra da babamla, ablamla kartopu oynayacağım. ALEYNA SEHER

2009 yılını evde geçirmek istiyorum. Çünkü çok güzel planlarım var. Yılbaşı günleri çok süper oluyor. Evde eğlenmek benim için çok daha güzel. TUĞBA ÖZEN

2009'a girerken 12'ye 1 kalaya kadar yatmayacağım. Kardan adam yapacağım. Abimle kar savaşı yapacağım. YUSUF AVCİL

2009'dan güzel şeyler bekliyorum. Güzel bir hayat bekliyorum. Yazın uçurtma uçurmak, gezmek, dolaşmak istiyorum. En çok istediğim, bu yıl hiç üzülmemek. RABİA GENÇ

2009'da çok güzel şeyler istiyorum. Bol bol ders çalışmak istiyorum. Çok çalışkan olmak için 2009'a girerken ders çalışacağım. Son olarak mutlu olarak gireceğim. YUSUF AHMET

Babamın gelmesini isterim. 2009'a mutlu girmek isterim. SELİN


2009'un da bu sene gibi mutlu, sevinçli geçmesini bekliyorum. Ama en çok beklediğim 2009. İnşallah kavgasız, sakin olur. Şu an o kadar heyecanlıyım ki, kimse bilemez halimi. Hoşgeldin 2009!!!! ZEHRA

Yeni yılda güzel, sevinçli, her yerin bembeyaz olmasını bekliyorum. Yılbaşında tombala oynamak istiyorum. Halamın yanında olmayı isterim. BERRA

Güzel bir yıl geçmesini isterim. FATİH

Hiç yorum yok: