5 Ocak 2009 Pazartesi

MESLEKLER ETKİNLİKLERİ (1)(ŞİİRLER)

Bugün Hayat Bilgisi dersinden Meslekler konusuna geçtik. Kelebeklerime çeşitli meslekleri şiir şeklinde verdim.

DOKTOR
Ben doktor olacağım
Hastalara bakacağım.
Onları iyileştirmek için,
Elimden geleni yapacağım.


ECZACI
Eczacılar olmazsa,
Doktorlar kalır yaya.
Verdiği ilaçları,
Kim yapacak hastaya

MÜHENDİS

Ben mühendis olacağım
Gökdelenler kuracağım
Cemiyete yardım edip
Sizlere evler yapacağım

ÖĞRETMEN
Ben bir öğretmen olacağım.
Çocuları seveceğim.
İyiyi, doğruyu, güzeli öğretip,
Karanlığa ışık tutacağım.

AVUKAT

Ben bir avukat olacağım.
Davadan davaya koşacağım.
Her zaman haklının yanında olup,
Haksıza kan kusturacağım.

HEMŞİRE

Ben bir hemşire olacağım.
Hastalara güler yüzlü davranıp,
Asla onlara bağırmayacağım.
Onları ilaçla deği,
İyileştireceğim sevgimle.

RESSAM

Ben bir ressam olacağım.
Güzel tablolar yapacağım.
Pikasso'ya taş çıkartıp,
Dünyaya ün salacağım.

ŞOFÖR

Ben bir şoför olacağım.
Diyardan diyara koşacağım.
Her zaman kurallara uyup,
Asla trafik canavarı olmayacağım.

BAHÇIVAN
Ben bir bahçıvan olacağım.
Çiçeklerle uğraşacağım.
Güzel çiçekler dikip,
İnsanlara sunacağım.

POLİS

Ben polis olacağım.
Yurduma yararlı olacağım.
Kanunlara uymayanı,
Hemen hapse atıp cezalandıracağım.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

SİZİN GİBİ BİR ÖGRETMENLERİ OLDUGU İÇİN ÇOK ŞANSLI OLMALILAR...KENDİ SINIFININ ADI ALTINDA BİR ÖGRETMENİN BÖYLE BİR SAYFA OLUŞTURMASI İLGİNÇ GELDİ BANA..TEBRİK EDERİM.bilge yetkinşekerci

Adsız dedi ki...

SİZİN GİBİ BİR ÖGRETMENLERİ OLDUGU İÇİN ÇOK ŞANSLI OLMALILAR...KENDİ SINIFININ ADI ALTINDA BİR ÖGRETMENİN BÖYLE BİR SAYFA OLUŞTURMASI İLGİNÇ GELDİ BANA..TEBRİK EDERİM.bilge yetkinşekerci

Nalan SERT dedi ki...

Teşekkür ediyorum.

Adsız dedi ki...

bir öğretmen adayı olarak staj yaptığım okulda bu etkinliklerden çok faydalandım.Hazırlayanlara ve emeği geçen herkese teşekkürlerimi sunarım.