5 Mart 2009 Perşembe

12 AY ETKİNLİKLERİ-MEVSİMLER RONDU

12 Ay etkinliklerini işlerken Müzik dersinden de Mevsimler Rondunun sözlerini öğrettim bugün kelebeklerime. Bu şarkıyı bir Okuma Bayramımda aşağıdaki gibi öğretip oynatmıştım. Görsel olarak çok şık duruyor :)

MEVSİMLER RONDU

Hep sarıdır elbiselerim
Ben bu rengi pek çok severim.
Sonbaharı cicim
Pek çok sevdiğim için
Hep sarıdır elbiselerim

Hep beyazdır elbiselerim
Ben bu rengi pek çok severim.
Kış babayı cicim
Pek çok sevdiğim için
Hep beyazdır elbiselerim

Hep yeşildir elbiselerim
Ben bu rengi pek çok severim.
İlkabaharı cicim
Pek çok sevdiğim için
Hep yeşildir elbiselerim

Hep mavidir elbiselerim
Ben bu rengi pek çok severim.
Yaz babayı cicim
Pek çok sevdiğim için
Her mavidir elbiselerim.

Rondu bir de sınıfta yaptık. Kelebeklerime elbiseler hakkında kısa bir açıklama yaptım. Mevsimlerin renklerine uygun elbise getirdiler. Daha sonra sınıfça söyledik. Herkesin en sevdiği mevsimler üzerinde konuştuk.





Nimet sonbahar, Tuğba ÖZEN kış, Zeynep ve Fatıma Zehra ilkbahar, Rabia GENÇ de yaz oldu.