17 Mart 2009 Salı

HANGİ SESLE UYANMAK İSTERDİNİZ?-DENİZİ ÖZLEYEN ÇOCUK ETKİNLİKLERİ

Ahmet sabahları dalga sesiyle uyanıyormuş. Siz hangi sesle uyanmak istersiniz? Neden?
Kazanım: Yazılarında kendi yaşantısından ve günlük hayattan örnekler verir.

Kuşların sesleri ile uyanmak isterdim. Çünkü çok güzel ötüyorlar ve cıvıl cıvıllar. ZEHRA

Annemin sesiyle uyanmak isterim. Çünkü annemi çok seviyorum. MURAT

Ben dalga sesiyle uyanmak isterdim. İnsanda çok güzel duygular oluşturuyor. TUĞBA KOCATÜRK

Ben kendi horozumun sesiyle uyanırım. Çünkü çok sesli. VOLKAN

Güneş'in sabah erkenden bize sıcaklık vermesi ve rüzgür sesiyle karışması. NİMET

Rüzgar sesiyle uyanmak isterim. NECATİ

Ben kuş sesiyle uyanmak isterim. Çünkü kuş sesleri çok güzel. RABİYA GENÇ

Ben balık sesiyle uyanmak isterim. Çünkü balıkları çok seviyorum. BUĞRA
Saat sesiyle uyanmak isterdim. Çok sevdiğim için. RABİA CEBECİ

Ben kuş sesiyle, civciv sesiyle, horoz sesiyle, uyanmak isterim. SELİN

Dalga sesiyle uyanmak isterim. ELİF ALEYNA

Ben kuş sesiyle uyanmak isterim. Çünkü rahat bir sesle uyanıyorum. BİLGE KAAN

Gemi sesi ile uyanmak isterim. YUSUF AHMET

Kuş sesiyle. Çünkü o sesi çok beğeniyorum. MELİH

Ben balıkçıların sabah erkenden balıklarını toplayışıyla uyanmak isterim. Balıkların ağlardan nasıl çıktığını görmek için sabah erkenden uyanıp okula gitmem için balıkçıların ağlarından çıkan balıklar için uyanmak isterim. SELAHADDİN

Kuşların cıvıltısıyla uyanmak isterim. Çünkü çok güzel ötüyorlar. TUĞBA ÖZEN

Saatin zilinin sesiyle uyanmak isterim. Çünkü seviniyorum. EMİRHAN

Denizin dalga sesleriyle uyanmak isterim. METEHAN

Ben kuşların cıvıltı sesiyle uyanmak isterdim. Çünkü çok iç açıcı ve yorgunluk alan bir ses olduğu için. HAZAR ALPEREN

Çalar saat sesiyle uyanmak isterim. Çünkü çalar saatle uyanmayı seviyorum. EMRE

Annemin sesiyle uyanmak isterim. Denizin dalgalarıyla uyanmak istemem. Çünkü vaktinde uyandırmayabilir. AHMET FURKAN

Civciv. Çünkü çağırdığı zaman hemen kalkar beslerim. FATIMA ZEHRA

Annemin ve babamın sesiyle uyanmak isterdim. ATACAN

Ben suyun sesiyle uyanmak isterdim. SEHER

Ben hayvanların sesiyle uyanmak isterdim. Çünkü hayvanları çok seviyorum. EZGİ

Ben saatin sesiyle uyanmak isterdim. DOĞUKAN